Πρόκειται για μια σειρά άρθρων μου που δημοσιεύτηκαν από το 2010 μέχρι σήμερα σε διάφορα ηλεκτρονικά μέσα. Αφορούν τον Τουρισμό, την Επιχειρηματικότητα, την Ποιότητα Υπηρεσιών, τη Δημόσια Εικόνα, την Εκπαίδευση, τομείς δηλαδή στους οποίους εκτείνονται τα επιστημονικά μου ενδιαφέροντα. Μπορείτε να τα μελετήσετε ακολουθώντας τους παρακάτω συνδέσμους. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και το χρόνο σας!

CEOWORLD Magazine

Innovatebiz

Institution – The Greek branch of Innovatebiz

TravelDailyNews

Αρθρογραφία σε διάφορα media

  1. Προώθηση των επισκέψιμων ελαιοτριβείων: η ανάπτυξη του ελαιοτουρισμού στην Ελλάδα
  2. Αξιολόγηση υπηρεσιών στον τουρισμό ή… ρωτώντας πας (και) στην πόλη!
  3. Εκπαίδευση προσωπικού τουριστικών επιχειρήσεων στην επικοινωνία με τον πελάτη
  4. Διαχείριση αιτημάτων και παραπόνων των πελατών
  5. Σύγχρονες ‘πολιτικές’ ποτού και φαγητού στην εστίαση και τον τουρισμό
  6. Τουριστικό προϊόν και αυτοκινητοβιομηχανία: Σύζευξη στο πεδίο της Στρατηγικής Επικοινωνίας
  7. Κράτος πρόνοιας… και άλλες ιστορίες!
  8. Και ο πανεπιστημιακός πρέπει να είναι… Δάσκαλος!
  9. Περί εκπαιδευτικών… (και) συστημάτων!
  10. Social media marketing ή απλά… post;
  11. Σύγχρονο ξενοδοχείο: F&B και ποιότητα υπηρεσιών
  12. “Πουλάμε”, κονομάμε, αλλά … δεν απαντάμε!
  13. HR: Μη κρίνετε, ίνα μη κριθήτε… (!)
  14. Τοπικά Σύμφωνα Ποιότητας: Το πρόβλημα της… συμφωνίας!
  15. Οινοτουρισμός: Δυναμικό τουριστικό προϊόν και προοπτική βιώσιμης ανάπτυξης
  16. Δημόσια εικόνα: Τι σημαίνει, πως δημιουργείται και… πόσο κοστίζει!
  17. Στρατηγική προβολή στο Διαδίκτυο: Η απάντηση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων στην πρόκληση της επιβίωσης
  18. Boutique Hotels: μόδα ή στυλ;
  19. Η επιτυχία είναι το καλύτερο υπνωτικό…
  20. Διαχείριση κρίσεων: όταν οι έμπειροι “διαχειριστές”… κρίνονται!
  21. Τουρισμός: Η ελληνική “βαριά βιομηχανία” που… πήρε βάρος!
  22. Μανιτάρια…στο φούρνο!
  23. Η κοινωνική και τουριστική συμβολή της ακτοπλοΐας στην άγονη γραμμή: Η περίπτωση του Ε/Γ-Ο/Γ ‘Βιτσέντζος Κορνάρος’
  24. Ο ρόλος του ανθρώπινου δυναμικού και το σύγχρονο διακύβευμα της ευελιξίας
  25. Περί παντογνωσίας (;) στελεχών
  26. Τα social media και η ανάγκη εξωστρέφειας των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων
  27. Ταυτότητα και τοπικότητα στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος: Η πρωτοβουλία της Ένωσης Ξενοδοχείων Λακωνίας
  28. Τραπεζικό προϊόν: Ο πελάτης θα είναι πάντα εδώ!
  29. Αειφόρος Τουρισμός: στρατηγική στο παρόν-επένδυση στο μέλλον!
  30. Athens city break: Η “φιλική” πόλη και η ασφάλεια του επισκέπτη
  31. Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη: Σύγχρονο marketing ή κοινωνική συνειδητοποίηση;
  32. (Τηλ)επικοινωνιακή πολιτική! Just call them…
  33. Κρίση και… Κροίσοι: Εις ανάμνησιν των παλαιών καλών ημερών!
  34. Όταν το management είναι τέχνη και ο manager… δημιουργός!
  35. Ειδικές στρατηγικές marketing τουριστικών προορισμών
  36. Τουριστικό Μάρκετινγκ: Ανάδειξη μικρών νησιωτικών προορισμών
  37. Τουριστικό Μάρκετινγκ: Ανάδειξη ορεινών/χειμερινών προορισμών
  38. Τροχαία Αθηνών και Δημοτική Αστυνομία ενισχύουν το τουριστικό προφίλ της Αθήνας
  39. Διοίκηση ξενοδοχειακών επιχειρήσεων: οι τυπικές ελληνικές στρεβλώσεις και… το δικαίωμα στην ιδιοκτησία!
  40. Εσωτερική επικοινωνία και ηγεσία: ανεξάρτητες λειτουργίες ή συγκοινωνούντα δοχεία;
  41. Communication after crisis: Η επόμενη μέρα για τον ελληνικό τουρισμό
  42. Σκέψεις για την εκπαίδευση… χωρίς βιβλιογραφία!
  43. Theredone: Ακριβή στα πίτουρα και φτηνή στ΄ αλεύρι!
  44. «Νομική οδός» ή… η χαρά του δικηγόρου;
  45. Επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος: Το πρόβλημα της επίγειας μεταφοράς των τουριστών
  46. Ταυτότητα και τοπικότητα στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος: Η περίπτωση της Σίφνου
  47. Hotel & Spa: Ενίσχυση της ποιότητας ή απλά της επωνυμίας;
  48. Τραπεζικό προϊόν και διαχείριση ολικής ποιότητας: Η λειτουργία της ουράς αναμονής
  49. Ελληνικό πρωινό: Βιώνοντας την εμπειρία “Ελλάδα”!
  50. Στρατηγική Επικοινωνία τουριστικών επιχειρήσεων και προορισμών
  51. Ταυτότητα και τοπικότητα στην επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος: Η περίπτωση της Κορώνης Μεσσηνίας
  52. Αειφορία και Τουρισμός (Α′)
  53. Αειφορία και Τουρισμός (Β′)
  54. Η συμβολή της στρατηγικής στην ανάπτυξη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων
  55. Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
  56. Ηγεσία και οργανωσιακή συμπεριφορά (Α’)
  57. Ηγεσία και οργανωσιακή συμπεριφορά (Β’)
  58. HR: Από τα 4P στα 7P και στον «εσωτερικό» πελάτη (Α’)
  59. HR: Από τα 4P στα 7P και στον «εσωτερικό» πελάτη (Β’)
  60. Νέες τεχνολογίες και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος (Α`)
  61. Νέες τεχνολογίες και επικοινωνία του τουριστικού προϊόντος (B`)
  62. Η ανεξήγητη (;) κακοδαιμονία του ελληνικού τουρισμού! (Α΄)
  63. Η ανεξήγητη (;) κακοδαιμονία του ελληνικού τουρισμού! (Β΄)
  64. ΕΚΕ: Μια προηγμένη μορφή επικοινωνίας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με το περιβάλλον τους
  65. Η τήρηση των κανονισμών υγιεινής των τροφίμων ως κώδικας Επικοινωνίας των επιχειρήσεων εστίασης με τον πελάτη
  66. Η πολιτεία, η οικονομία, η Επι-κοινωνία και… η πολυσημία του ρήματος “εισπράττω”!
  67. Επικοινωνία και Δημόσιες Σχέσεις στο σύγχρονο ξενοδοχείο
  68. Το σύγχρονο ξενοδοχείο και οι τουριστικοί οδηγοί στο Διαδίκτυο
  69. Επικοινωνία και Μάρκετινγκ ή Επικοινωνία στο Μάρκετινγκ;
  70. Επικοινωνία και εναλλακτική διαφήμιση
  71. Πώς θα “μάθετε” το ξενοδοχείο σας να επικοινωνεί: “Ο καπνός, η φωτιά…και τα σχόλια των πελατών στο Διαδίκτυο!”
  72. Το σύγχρονο ξενοδοχείο και η πρόκληση της Επικοινωνίας (1)
  73. Το σύγχρονο ξενοδοχείο και η πρόκληση της Επικοινωνίας (2)