ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ – 6 Απριλίου 2019 / Video και ηχητικό αρχείο τρίτης συνάντησης

ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ – 6 Απριλίου 2019 / Video και ηχητικό αρχείο τρίτης συνάντησης

Αξιολόγηση/διόρθωση γραπτών - Ανοικτή συζήτηση με αφορμήσεις και προτάσεις από την εμπειρία και τις ανάγκες των συναδέλφων - Επικοινωνία με…

Read More
ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ – 9 Μαρτίου 2019 / Ηχητικό αρχείο πρώτης συνάντησης

ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ – 9 Μαρτίου 2019 / Ηχητικό αρχείο πρώτης συνάντησης

Ακούστε το ηχητικό εδώ >>> Φαινόμενα θεωρίας - Νέο σύστημα εξετάσεων: Τοποθέτηση – αξιολόγηση δεδομένων - Υποδειγματική διδασκαλία φαινομένων θεωρίας…

Read More
Έναρξη της δράσης «ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ» στην Αθήνα από το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης και την «Κερκίδα των Φιλολόγων»

Έναρξη της δράσης «ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ» στην Αθήνα από το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης και την «Κερκίδα των Φιλολόγων»

Αγαπητοί συνάδελφοι και φίλοι, όπως είχαμε ανακοινώσει, είμαστε έτοιμοι να λειτουργήσουμε στην Αθήνα το πρώτο ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ μικρής διάρκειας, στο οποίο θα διαθέσουμε περιορισμένες…

Read More

Διημερίδα Διδακτικής Έκθεσης – Ιστορίας στη Θεσσαλονίκη

Λίγο μετά το πέρας των πανελληνίων εξετάσεων με τα ερωτήματα και τις απορίες ακόμη ζωντανές στη μνήμη, το Τμήμα Πληροφορικής της Σχολής Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, και το Εργαστήριο Τηλεκπαίδευσης του εν λόγω…

Continue Reading

Σχολιασμός Θεμάτων & Απαντήσεων Έκθεσης 2018

Για δεύτερη χρονιά η Κερκίδα των Φιλολόγων προβαίνει σε σχολιασμό των θεμάτων Νεοελληνικής Γλώσσας. Μετά την περυσινή επιτυχία της προσπάθειας, και μετά από επανειλημμένες αιτήσεις για επανάληψή της, αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί και φέτος…

Continue Reading

Σκέψεις για την εκπαίδευση… χωρίς βιβλιογραφία!

Οι συζητήσεις με συναδέλφους και γενικότερα ανθρώπους με μεγάλη πείρα περί τα εκπαιδευτικά είναι πάντα χρήσιμες και διαφωτιστικές. Κι αυτό γιατί -εφόσον διαλέξαμε να είμαστε δάσκαλοι- το εκπαιδευτικό έργο ανεξαρτήτως…

Continue Reading

Και ο πανεπιστημιακός πρέπει να είναι… Δάσκαλος!

Μετά το 1980 και μετά από πολύ κόπο βρέθηκα στο Καποδιστριακό με πολλές προσδοκίες. Ήθελα -από δώδεκα ετών, τουλάχιστον- να γίνω δάσκαλος. Όταν το πέτυχα, σε πολύ λίγο διάστημα κατάλαβα…

Continue Reading
Close Menu