«Διημερίδα Διδακτικής Έκθεσης – Ιστορίας» / Θεσσαλονίκη, Ιούνιος 2019 / Ηχητικά αρχεία (αποσπάσματα)

«Διημερίδα Διδακτικής Έκθεσης – Ιστορίας» / Θεσσαλονίκη, Ιούνιος 2019 / Ηχητικά αρχεία (αποσπάσματα)

Ακούστε τα ηχητικά αρχεία στους παρακάτω συνδέσμους: ΕΚΘΕΣΗ / 22-6-2019 / https://anchor.fm/fotis-pantopoulos/episodes/2019-e4eavd ΙΣΤΟΡΙΑ / 23-6-2019 / https://anchor.fm/fotis-pantopoulos/episodes/2019-e4effr

Read More
Συνεξέταση Έκθεσης-Λογοτεχνίας: αυτονόητη απαίτηση η σαφής ύλη και η επιστημονική οριοθέτηση!

Συνεξέταση Έκθεσης-Λογοτεχνίας: αυτονόητη απαίτηση η σαφής ύλη και η επιστημονική οριοθέτηση!

Η επίσημη και με αμιγώς επιστημονικά κριτήρια δομημένη θέση μας αναφορικά με τη συνεξέταση Έκθεσης-Λογοτεχνίας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2020. Μετά…

Read More
Προβλήματα από τη Λογοτεχνία της συνεξέτασης: Η “καυτή πατάτα” για όποιον το στείλει στις Πανελλαδικές και η (ενδεδειγμένη?) στάση των Δασκάλων!

Σχολιασμός Θεμάτων & Απαντήσεων Έκθεσης 2018

Για δεύτερη χρονιά η Κερκίδα των Φιλολόγων προβαίνει σε σχολιασμό των θεμάτων Νεοελληνικής Γλώσσας. Μετά την περυσινή επιτυχία της προσπάθειας, και μετά από επανειλημμένες αιτήσεις για επανάληψή της, αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί και φέτος…

Continue Reading

Σκέψεις για την εκπαίδευση… χωρίς βιβλιογραφία!

Οι συζητήσεις με συναδέλφους και γενικότερα ανθρώπους με μεγάλη πείρα περί τα εκπαιδευτικά είναι πάντα χρήσιμες και διαφωτιστικές. Κι αυτό γιατί -εφόσον διαλέξαμε να είμαστε δάσκαλοι- το εκπαιδευτικό έργο ανεξαρτήτως…

Continue Reading

Και ο πανεπιστημιακός πρέπει να είναι… Δάσκαλος!

Μετά το 1980 και μετά από πολύ κόπο βρέθηκα στο Καποδιστριακό με πολλές προσδοκίες. Ήθελα -από δώδεκα ετών, τουλάχιστον- να γίνω δάσκαλος. Όταν το πέτυχα, σε πολύ λίγο διάστημα κατάλαβα…

Continue Reading
Close Menu